noossh

https://www.ariyahost.com/

هاست لینوکس

سرویس های میزبانی وب ویژه محبوب ترین سرویس میزبانی وب آریاهاست هستند و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار می باشند، این سرویس ها را می توان پایدار، با کیفیت، قدرتمند، بسیار پرسرعت و محبوب خلاصه کرد، این سرویس ها پیشنهاد آریاهاست به تمامی کاربران می باشد. 

سرویس میزبانی لینوکس هر نوع میزبانی وب با استفاده از سیستم عاملی به نام لینوکس بر روی سرور میباشد. لینوکس یک سیستم عامل مانند یونیکس است که به عنوان یک انتخاب آزاد و منبع باز ارائه می شود. هاست لینوکس رایج ترین و کاربردی ترین سیستم عامل در صنعت میزبانی وب است.

لینوکس نام یکی از سیستم‌عامل‌های متداول در دنیای کامپیوتر میباشد. این سیستم‌عامل به صورت رایگان و متن‌باز ارائه شده و قابل استفاده است. توزیع‌ها یا نگارش‌های متنوع لینوکس دارای پشتیبانی تجاری و امکانات و نرم‌افزارهای جانبی غیررایگان هستند.

سیستم‌عامل لینوکس ویژگی‌های متفاوتی برای استفاده در سرورها دارد و به طور خاص سرورهای وب را در خود جای میدهد، به همین خاطر به طور گسترده برای ارائه هاست استفاده می‌گردد. میزبانی یا هاست لینوکس علاوه بر امکانات گسترده و پایداری بالا، مجموعه‌ کاملی از نرم‌افزارها و تنظیمات از پیش‌آماده شده را نیز با خود به همراه دارد.


Send Us A Message

Contact Details